Alesis DM Lite Kit review

Alesis heeft een aantal nieuwe kits aan hun DM serie van elektrische drums toegevoegd. De DM7X Session kit is een vijfdelige versie van de recent uitgebracht DM7X kit en heeft dezelfde features, maar dan in een meer compact pakket. De DM Lite Kit is daarnaast een nieuwe instap opstelling die volledig geassembleerd geleverd wordt en verscheidene features heeft die oefenen makkelijker maken. De DM7X Session en DM Lite zijn beide nu beschikbaar vanaf respectievelijk €499 en €299. Neem een kijkje naar onze Alesis DM Lite Kit review hieronder voor meer informatie.

Alesis DM Lite Kit review:

Alesis DM7X session en DM Lite

Na het uitbrengen van het DM7X kit (welke vanaf begin september verkrijgbaar is en al snel een veel gezochte toevoeging voor huizen en studio’s van drummers is geworden) heeft Alesis nu de DM7X Session Kit en DM Lite Kit uitgebracht. Zoals gezegd is de DM7X Session een vijfdelige versie van de uitgebreidere DM7X, met een hoop dezelfde mogelijkheden, plus een rack die meer compact is. De DM Lite Kit biedt een inlevende en dynamische drumervaring, perfect voor personen die net beginnen en biedt onder andere goed reagerende, verlichte pads, een ingebouwde drum coach en bijna elk belangrijke onderdeel van te voren geassembleerd, zodat je direct uit de doos kan beginnen met spelen.

Beste Alesis DM Lite Kit Review

“We vinden dat zelfs onze meest betaalbare elektrische drum kits nog steeds een hoop features zouden moeten hebben en geweldig moeten klinken”, zegt Nate Lane, Product Manager van Alesis. “Onze aanpak is om altijd agressief de mogelijkheden van onze kits te verfijnen en de beste combinatie van onderdelen te bieden. Dat is de primaire reden waarom de DM7X Kit zo snel een succes is geworden, de unieke combinatie van gewilde vaardigheden en daarnaast is hij erg makkelijk om te gebruiken.”

De DM7X Session Kit wordt geleverd met vijf drum pads (waaronder een compacte bas trigger en dubbelzonige snaar), drie bekken pads (waaronder een crash met choke), een ruimtebesparende rack en het Alesis X kickpedaal. Met 385 drum en bekkengeluiden, een ingebouwde sequencer, metronoom en prestatie recorder, biedt de DM7X module meer dan genoeg features om drummers bezig te houden en hun vaardigheden te verbeteren. Voor een complete DM7X Session Kit overzicht en features lijst kan je de website van Alesis bezoeken.

Alesis DM Lite Kit ReviewDe nieuwe DM Lite Kit wordt van te voren geassembleerd inclusief bedrading geleverd en is direct klaar om bespeeld te worden. Zijn compacte rack kan je in hoogte verstellen en ondersteunt zeven backlit pads (vier drum pads en drie bekken pads). In combinatie met de ingebouwde drum coach feature van de module, knipperen de pads van de kit op basis van de onboard patronen en drumlessen, wat visuele versterking voor elke oefensessie biedt. Daarnaast maken het meegeleverde variabele hi-hat pedaal en aanslaggevoelige kickpedaal (welke een interne piezo heeft) een dynamische prestatie mogelijk in een compact pakket dat niet veel lawaai maakt. Wederom kan je website van Alesis bezoeken voor een complete lijst met features en een overzicht van het drumstel.

“Bovenop zijn leerfuncties en verlichtende pads, biedt de DM Lite Kit een geweldige mogelijkheid voor drummers die simpele USB MIDI connectiviteit willen”, zegt Lane. “Het is een erg betaalbare manier om jezelf uit te rusten met dynamische MIDI activeringsmogelijkheden voor een DAW of virtueel instrument.”

De DM7X Sesson en DM Lite Kit zijn nu beschikbaar in de winkel voor respectievelijk €499 en €299. We hopen dat je van deze Alesis DM Lite Kit review hebt genoten.

Alesis DM Lite Kit

The Alesis DM Lite Kit with light-up LED pads will have any novice or accomplished drummer playing—and playing better—right away. All drum and cymbal ...

De DM Lite Kit biedt een inlevende en dynamische drumervaring

De DM Lite Kit biedt een inlevende en dynamische drumervaring, perfect voor personen die net beginnen en biedt onder andere goed reagerende, verlichte pads, een ingebouwde drum coach en bijna elk belangrijke onderdeel van te voren geassembleerd, zodat je direct uit de doos kan beginnen met spelen.

Gebruikers Beoordeling: 3.41 (22 votes)